donderdag 28 mei 2015

40 questions tag (budget)

Hoe vaak per dag was je je gezicht?

Een keer. 'S avonds als ik mijn makeup eraf was. 

Wat is je huidtype (vettig, droog…)?

Gemengd, droog en vettig. 

Welke facewash gebruik je op het moment?

Een fijne, van formula 10.6.0

Scrub je wel eens?


Ja, heel soms. 

Welk merk gebruik je daarvoor?

Eentje van kruidvat eigen merk. 

Welke dagcrème gebruik je?


Dr. Van der Hoog.

Heb je sproeten?


Nope. 

Gebruik je oogcrème?

Nee, heb er geen behoefte aan. Dagcrème vind ik genoeg. 

Heb je of had je een acnè-gevoelige huid?

Nee, ik heb niet veel puistjes. 

Heb je ooit ProActiv gebruikt?

Nope. 

Welke foundation gebruik je?

Een héle lichte dekkende, een BB cream matte van miss sporty. Een dun laagje. 

En welke concealer?

Essence all about matt.

Weet je wat je ondertoon-kleur is?

Ik ben heel geel. 

Wat vind je van valse wimpers?

Nehh, niet echt. Ik ben een kluns. 

Wist je dat mascara officieel maar 3 maanden houdbaar is?

Ja. 

Welk merk van mascara gebruik je?

Miss sporty, die zijn héél fijn. 

Essence of Catrice?

Allebei. 

Heb je een Kruidvat voordeelkaart?

Nope. 

Welke make-up tools gebruik je voor het aanbrengen van je make-up?

Handen, en alleen een kwastje voor mijn concealer. 

Gebruik je een basis of primer voor de ogen?

Alleen als ik eyeliner draag, essence i ❤️ stage oogschaduwbasis. 

En voor het gezicht?

Nada. 

Wat is je favouriete oogschaduw (kleur of tint)?

Een champagne highlighter, op het bewegend ooglid. 

Gebruik je liquid liner of een potlood?

Allebei, oogpotlood meer op mijn bovenste waterlijn, en liquid liner op de wimperrand. 

Hoe vaak prik je jezelf in de ogen met een oogpotlood?

#storyofmylife

Wat vind je van pigment oogschaduws?

Never tried. 

Gebruik je minerale make-up?

Meh, ik heb een minerale blush. 

Wat is je favoriete lippenstift?

Essence natural beauty. Ik draag die elke dag. 

En lipgloss?

Ugh, lipgloss. 

Wat is je favoriete blush?

W7 crème de la crème. 

Koop je wel eens make-up via E-bay?

Nee, heb ik niet het geduld voor. 

Houd je van drugstore make-up?

Ja, heel erg!

Ga je wel eens naar CCO’s? (Cosmetic Company Outlets)

Nee, nog nooit geweest.

Heb je ooit overwogen make-up lessen te nemen?

Nee

Ben je klunzig bij het aanbrengen van make-up?

Ja. 

Welke make-up misser vind je verschrikkelijk?

Lipstick over het randje van de natuurlijke liplijn. 

Houd je van kleurrijke make-up (lippen en ogen) of juist van neutrale tinten?

Everything natural✨. 

Welke celebrity heeft vaak mooie make-up?

Kim k. 

Als je het huis maar met één make-up item kon verlaten, wat zou het dan zijn?

Mascara. 

Verlaat je wel eens je huis zonder make-up op?

Ja, als ik ga voetballen. 

Vind je dat je er goed uitziet zelfs zonder make-up?

Ja, ik ben nooit echt dichtgeplamuurd, ik draag eigenlijk alleen maar mascara en concealer, dus zoveel verschil zie je niet.  

Wat is volgens jou de beste make-up lijn?


Essence Cinderella. 

Wat vind je van make-up?

Ben er dol op. 


Dit was fun! See ya'll soon!

Xx Sophie

Geen opmerkingen:

Een reactie posten