zaterdag 21 maart 2015

Favorites


Mijn favorieten van het moment, heel simpel en voor mij is dit ultimate chilling. Dit is wat ik heel vaak met liefde gebruik op het moment. Kijk mee! 

Slechte foto, i know. Oops. 

Happy life Mascha. Van de beautykoningin, haar boek. Ik had het al eerder, maar heb het voor de tweede keer gelezen, dat is sowieso een tip, lees deze "feelgoodboeken" (om het zo maar even te noemen) 2 keer, dan pik je alles beter op. Maar dit boek laat je alles zo goed begrijpen, en beseffen. Ik ben nog maar 13, maar alsnog, ik kan al vanalles leren. 

Happy life is te koop bij bol.com voor €14,95. 


Earpods, love. Overal: in de bus, op school, thuis, op de fiets. Always with me, en als ik ze vergeet baal ik. Deze van apple zijn mijn favoriet soorten oortjes. 

Earpods zijn te koop bij apple stores, gratis bij je appleproduct (iPod, IPhone), of in online winkels. 


Deze ketting, ik draag hem bijna elke dag, en is zo moooi, hij is van de Primark, en heeft een crémewitte kleur met glitters erin. Deze past bijna overal bij. Ben de laatste tijd heel erg fan van statement kettingen. En van de Primark, supercheap. 
Hier zie je de glitters beter. Loveee. 

Deze ketting is te koop bij Primark voor €5. 


Als laatst deze bodysplash, nageaapt van victoria's secret, van de op = op voordeelshop. Deze is handig voor op school, je hebt het idee dat je niet meer lekker ruikt, spray je even snel deze bodymist op. Hij ruikt heel zoet. Ook voor na het sporten is hij fijn in combinatie. Ik heb schoolzwemmen, dus als ik uit het zwembad kom spray ik deze op. Dag vieze chloorlucht. Na de gym, snel deo en dan deze. Superfresh. En hij is super cheap. Ook zijn er body lotions, showergels en scrubs van. Dus als je zelf een cadeaupakketje wil maken met deze geur, voor maar €1,20 per stuk, zou ik naar de op = op rennen. 

Deze bodymist is te koop voor €1,20 bij de op =op voordeelshop. 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten