zondag 22 maart 2015

Instagram Tag

1. Wat is je laatst geposte foto van jou op instagram?

Deze foto waar ik op mijn kamer huiswerk aan het maken was. Met de tekst: zondag chilldagje. 

2. Wat was je allereerste foto die je plaatste op instagram? 

Deze foto van het strandje bij ons in het dorp. 

3. Wat vind jij de allerleukste foto waar je vind dat je er zelf leuk op staat? 

Hier deze ubercoole snapchat filter. Grapje. Maar hier is mijn trui zo vrolijk en de zon viel zo mooi. (Stiekem heb ik deze foto alleen maar gemaakt omdat het licht zo goed was. Geef toe, don't pretend like this wasn't the best selfie lighting. 

4. Van welke foto krijg je ter plekke heimwee?


Deze voetbalwedstrijd. (Funfact: ik zit op voetbal en hou er enorm van.) deze wedstrijd moest ik tegen een paar vrienden en het was super leuk. Helaas verlorwn, maar maakt niet uit. 

5. Wat is het allerlekkerste gerecht wat je op instagram hebt gezet? 

Heb ik niet, of ik moet een foto van aanmaak chocolademelk plaatsen. Sorry. 

6. Welke foto kreeg je de meeste likes? 

Wederom deze. Sorry. 

7. Wat is de allerleukste foto die je van je huisdier op instagram hebt gezet?

Ik heb geen huisdieren. Huilen. 

8. Welke app gebruik je om je foto's te bewerken? 

Vsco cam. Superfijn. 

9. Wat is je meest gebruikte hastag op instagram? 

#hastag (wow, echt waar. Facepalm.)
#idontneedtags
#wedontneedtags
Nu gebruik ik geen hastags meer. No worries. 

10. Om welke foto moest je hard lachen? 

Deze met mijn klas, op brugklaskamp. Leuke herinneringen. 

Dit was de tag, hoop dat je het leuk vond. Loveyou xoxo






Geen opmerkingen:

Een reactie posten